pisanie o rumunistanie
niedziela, sierpnia 01, 2004
  Pierwszy wpis
Oto mój blog. Na blogu tym będę umieszczał swoje relacje z pobytu w Jassach, w Rumunii. Jeśli się uda, powklejam tu parę zdjęć, żeby było ładnie.

Jest niedziela, 1 sierpień. Dziś po południu zdecydowałem, że pojadę tam pojutrze. Nie wiem jeszcze, jak będzie wyglądać sprawa z kursem językowym, mam nadzieję, że da się to jakoś załatwić "na bezczela". Opowiem i o tym.

Zyczcie mi szczęścia,
 
Komentarze: Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna
po pięciu latach w rumunistanie, po czterech latach od porzucenia pisaniny powracam do komentowania rumuńskiej rzeczywistości.

wygląda na to, że rzeczywistość się zmieniła. i sposób patrzenia także.

autor uprzedza lojalnie, że jego obserwacje są stronnicze, opinie - subiektywne, a teksty w zamierzeniu ironiczne, a nawet złośliwe.

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Bukareszt, Romania
Archiwa
sierpnia 2004 / września 2004 / października 2004 / listopada 2004 / grudnia 2004 / stycznia 2005 / lipca 2005 / września 2005 / sierpnia 2009 /


Powered by Blogger
Web Counters

Subskrybuj
Posty [Atom]