pisanie o rumunistanie
czwartek, sierpnia 12, 2004
  nasze zdjecia
znajduja sie tu: http://www.hadrian.gmxhome.de/Romania/imagesRomania.html
http://www.hadrian.gmxhome.de/Romania/images/imgIasi.html
zapraszam tez na strone glowna mojej szwajcarskiej kolezanki: http://www.hadrian.gmxhome.de

nawet nie wiecie, ile problemow moze przysporzyc czlowiekowy chec wyslania plytz cd z rumunii! chcialem taka plyte wyslac do niemiec, poszedlem wiec na poczte glowna. kupilem koperte, zaadresowalem, podchodze do okienka... dowiaduje sie od spanikowanej panienki, ze "ty tu nie wyslac dysk, tu wyslac tylko list z papier!"
na pytanie "gdzie ja wyslac plyta?" dowiedzialem sie, ze "na poczta numer 13?" niestety, pani nie bardzo wiedziala, jak mi wytlumaczyc droge, powiedziala duzo, jeszcze wiecej wymachala rekoma, w koncu wykrztusila "niedaleko romtelekom"
a ze romtelekom to cos mniej wiecej jak palac kultury w warszawie, albo pomnik zrywu rewolucyjnego w rzeszowie, czyli taki punkt orientacyjny i w zasadzie wszystko, co wazne, jest kolo romtelekom, jakos ten urzad pocztowy nr 13 znalazlem. tyle ze dowiedzialem sie tam znowu, ze "ja tu plyta nie wyslac", i ze "plyta wyslac w urzad pocztowy 7." tym razem podano mi dokladny adres, na ladnej karteczce, ktora po prostu wreczylem taksowkarzowi. dowiozl mnie tam za 3 zeta. okazalo sie, ze jest... 200 metrow od poczty glownej.

dobra, jak chcecie dostac kartke, to podajcie w komentarzu adres. ja tymczasem spadam na zajecia, znowu z ta zestresowana pania nauczycielka, ktora... zaczela wzywac nas do tablicy! powaga!
 
Komentarze: Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]





<< Strona główna
po pięciu latach w rumunistanie, po czterech latach od porzucenia pisaniny powracam do komentowania rumuńskiej rzeczywistości.

wygląda na to, że rzeczywistość się zmieniła. i sposób patrzenia także.

autor uprzedza lojalnie, że jego obserwacje są stronnicze, opinie - subiektywne, a teksty w zamierzeniu ironiczne, a nawet złośliwe.

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Bukareszt, Romania
Archiwa
sierpnia 2004 / września 2004 / października 2004 / listopada 2004 / grudnia 2004 / stycznia 2005 / lipca 2005 / września 2005 / sierpnia 2009 /


Powered by Blogger
Web Counters

Subskrybuj
Posty [Atom]